"ပြတ်သားတဲ့ လူငယ့်အမြင်"

"ပြတ်သားတဲ့ လူငယ့်အမြင်" ကျနော်ကတော့ အခုချိန်မှာ- - US Army ထက် Federal Army ကိုပဲ ပိုမျှော်လင့်တယ်။ - UN ထက် CRPH က ကမကထပြုတဲ့ တိုင်းရင်းသားပေါင်းစုံပါဝင်တဲ့ ကြားဖြတ်အစိုးရကို ပိုအားကိုးတယ်။ - International Sanctions ထက် Social Punishment ကို ပိုယုံကြည်တယ်။ - UN Charter ထက် Federal Democratic Constitution က ကျနော်တို့အတွက် ပိုအားကောင်းတယ်လို့ မြင်တယ်။ - နိုင်ငံတကာကထုတ်တဲ့ statements တွေထက် လမ်းပေါ်မှာ ဆန္ဒပြနေတဲ့သူတွေကို ပိုကိုးစားတယ်။ - သူများနိုင်ငံတွေရဲ့ Foreign Policy ထက် CDM ကို ပိုအလေးထားတယ်။ အဲ့လိုတွေပြောနေလို့ နိုင်ငံတကာကို အသုံးမကျဘူးပြောတာမဟုတ်ပါဘူး။ ကျနော်တို့ပြဿနာကို ကျနော်တို့ကိုယ်တိုင်ပဲ ရှင်းရမှာပါ။ သူများတွေကို အားကိုးနေလို့ မရပါဘူး။ ကျနော်တို့လိုချင်တဲ့ အောင်ပွဲရဖို့ ကျနော်တို့ကိုယ်တိုင်ပဲ တိုက်ယူရပါမယ်။ သူများတွေကို အားကိုးနေမယ့်အစား ကျနော်တို့ကိုယ်တိုင်လုပ်နိုင်နေတဲ့ ကိစ္စတွေကို ညီညီညွှတ်ညွှတ်နဲ့ အကောင်းဆုံးလုပ်ဆောင်ပြီး ပန်းတိုင်ကို အတူတူလျှောက်လှမ်းရအောင်ပါ။ သေချာတယ် ကျနော်တို့ ဒီပွဲမှာ နိုင်ကိုနိုင်ရမယ်။ credit 👍 #WeNeedR2PInMyanmar #WesupportCRPHGovernmen

Comments

Popular posts from this blog

အာဏာသိမ်းစစ်ခေါင်းဆောင်ရဲ့သမီး ခင်သီရိသက်မွန်၊

ကိုယ့်အလှည့် ကျမှစောက်စိတုန်ပြမနေနဲ့

ပြည်ထောင်စုစာရင်းစစ်ချုပ်သမီး ခိုင်ငွေနှင်းဇော်

ဒုချူပ်စိုးဝင်းမိသားစု

ကြံဖွတ်ခေါင်းဆောင်ခင်ရီရဲ့ သားနဲ့သမီးနှစ်ယောက်‼️‼️

ထိုင်းရွေးကောက်ပွဲ Move Forward ပါတီ အနိုင်ရ