ဇော်မဲလုံးရဲ့ ဇနီးနဲ့ သမီး ဇာတိ မကွေးတိုင်း ပေါက်မြို့ကို တိမ်းရှောင်လာကြောင်း သိရ



ဇော်မဲလုံးရဲ့ ဇနီး နာမည်မှာ မသင်းသင်းအောင်
ဖြစ်ပြီးကျန်းမာရေးအငြိမ်းစားဝန်ထမ်း ဦးသန်းအောင်ရဲ့ သမီးဖြစ်ကြောင်းသိရပါသည်။

ပေါက်မြို အောင်တော်မူရပ်ကွက်မှာ နေထိုင်ကြောင်းသိရပါသည်။သင်းသင်းအောင်နဲ့ မြင့်မြင့်အောင်ဆိုပြီး ညီအစ်မနှစ်ရှိတာဖြစ်ပြီး
မြင့်မြင့်အောင်က အစ်မအပျိုကြီးလို့ သိရ။ 
လဝက ဝန်ထမ်းဖြစ်ပြီးသင်းသင်းအောင်မှာ 
ယခင်ကသူနာပြုတယောက်ပါ။

ယနေ့မနက်မှာ ဇော်မဲလုံးရဲ့ ဇနီးနဲ့ သမီးဖြစ်သူ ပေါက်မြို့ကို တိမ်းရှောင်လာကြောင်း သိရတဲ့အတွက်ဒေသခံများ လုပ်သင့်တာကို လုပ်ကြပါ။
ရဲဇော်  🇱🇷 

Comments

Popular posts from this blog

အာဏာသိမ်းစစ်ခေါင်းဆောင်ရဲ့သမီး ခင်သီရိသက်မွန်၊

ကိုယ့်အလှည့် ကျမှစောက်စိတုန်ပြမနေနဲ့

ပြည်ထောင်စုစာရင်းစစ်ချုပ်သမီး ခိုင်ငွေနှင်းဇော်

ဒုချူပ်စိုးဝင်းမိသားစု

ကြံဖွတ်ခေါင်းဆောင်ခင်ရီရဲ့ သားနဲ့သမီးနှစ်ယောက်‼️‼️

ထိုင်းရွေးကောက်ပွဲ Move Forward ပါတီ အနိုင်ရ