ဂျိုးဘိုင်ဒန်ကို စစ်ရေးအရကူညီပေးပါလို့ ဝိုင်း လက်မှတ်ထိုး တောင်းဆိုတာပါဝင်ကြပါ၊ 🙏


ဒီ လက်မှတ်ထိုးတောင်းဆိုတဲ့လှုပ်ရှားမှုဟာ နွေဦးတော်လှန်ရေးကို အောင်မြင်စေချင်သူတွေ ပူးပေါင်းလုပ်ဆောင်ထားတာ ဖြစ်ပါတယ်..

မြန်မာပြည်သူတွေက အမေရိကန်သမ္မတ ဂျိုးဘိုင်ဒန်ကို စစ်ရေးအရကူညီပေးပါလို့ ဝိုင်း လက်မှတ်ထိုး တောင်းဆိုတာ ဖြစ်ပါတယ်..

နာမည် (အပြည့်အစုံမဟုတ်လည်း ရ)၊ မှတ်ပုံတင်ရဲ့ နောက်ဆုံးနံပါတ်လေးလုံးဖြည့်ပြီး လက်မှတ်ထိုးရုံပါပဲ.. တခြားကိုယ်ရေးအချက်အလက် မတောင်းပါ..

Clack here....

https://nwayootawlhanyay.com

#SaveMyanmar

#MilitaryActionToMyanmar


Comments

Popular posts from this blog

အာဏာသိမ်းစစ်ခေါင်းဆောင်ရဲ့သမီး ခင်သီရိသက်မွန်၊

ကိုယ့်အလှည့် ကျမှစောက်စိတုန်ပြမနေနဲ့

ပြည်ထောင်စုစာရင်းစစ်ချုပ်သမီး ခိုင်ငွေနှင်းဇော်

ဒုချူပ်စိုးဝင်းမိသားစု

ကြံဖွတ်ခေါင်းဆောင်ခင်ရီရဲ့ သားနဲ့သမီးနှစ်ယောက်‼️‼️

ထိုင်းရွေးကောက်ပွဲ Move Forward ပါတီ အနိုင်ရ