ဟန်ငြိမ်းဉီးကရိုးသားပြီးပန်ဆယ်လိုကလူသတ်ခိုင်းတယ်ဆိုတဲ့မအိုင်းရင်း(အောက်မှာဖတ်ပါ)

 https://youtu.be/Xup2K3Cw97w  ဖိုင်
 
ပွင့်ပွင့်လင်းလင်းပြောရရင် အိုင်းရင်းကိစ္စကို ကျွန်မ လွန်ခဲ့တဲ့နှစ်ရက်တည်းက ရပ်ဖို့ စဉ်းစားပါတယ်။ ကျွန်မမှာ ဒီလကုန် တော်လှန်ရေးအစီအစဉ်တွေ ကြိုတင်စီစဉ်ဖို့တွေနဲ့ ထပ်အချိန်မပေးချင်တော့ဘူး။ လူတွေလည်း အာရုံနောက်နေမယ်ဆိုတာရယ်၊ လုံလောက်နေပြီဆိုတာရယ် ကျွန်မသိလို့ ရပ်ဖို့စဉ်းစားပေမယ့် ဒီမိန်းမရဲ့ အလိမ်အညာတွေက ရပ်တန့်မသွားခဲ့ဘူး။ ကျွန်မတို့က ပွဲတစ်ခုကို မစရင်လည်း မစဘူး၊ စမယ်ဆိုရင်လည်း ဆုံးအောင်ကရပါမယ်။ မဟုတ်ရင် ပြည်သူတွေ ဝေဝါးနိုင်ပါတယ်။ 

အခု ကျွန်မဆီကို အိုင်းရင်းရဲ့ ဒီအသံဖိုင် ရောက်လာပါတယ်။ အိုင်းရင်းရဲ့ အလှူရှင်ဟောင်းတစ်ဦးဆီက ပို့လာတာပါ။ အိုင်းရင်းနဲ့ ယောက်ျားနှစ်ယောက်ပြောနေတဲ့ အသံပါ။ ကျွန်မက လူသုံးယောက်ကို သတ်ခိုင်းတယ်။ ဖော်မယ်ဆိုတဲ့ကိစ္စပါ။ 

အောင်အောင်ကျော်(စစ်ဦးဇီးချုပ်ဆိုတဲ့ကောင်) ဇီးရိုး (မြတ်အောင်ဆိုတဲ့ကောင်)၊ CDM ဆရာဝန် (တွေးကြည့်တာ ကျော်သူရလို့ထင်တယ်) ဒီသုံးယောက်ကို သတ်ခိုင်းပါတယ်တဲ့။ အကုန်ဖော်မယ်တဲ့။ 

ကဲ…. စိတ်ဝင်စားစရာကောင်းတာက ကျွန်မက ဒီသုံးယောက်ကို သတ်မယ်ဆိုရင် သူ့ကို သတ်ခိုင်းစရာ အကြောင်းရှိလား။ အိုင်းရင်းနဲ့ ကျွန်မက လွန်ခဲ့တဲ့ ၁၂လပိုင်းက စပြီး ဘာအဆက်အသွယ်မှလည်း မရှိတော့ဘူး။ ကျွန်မဘက်က အဆက်သွယ်မခံတော့တာ။ အဆက်အသွယ်နှစ်ခါပဲရှိဖူးတယ်။ အဲ့နှစ်ခါမှာလည်း သူချည်းပဲပြောတာ။ 

ကျွန်မက အခုမှ စစကားပြောဖို့ ဆက်သွယ်လာတဲ့လူတစ်ယောက်ကို လူသတ်ဖို့ကိစ္စပြောတယ်ဆိုတာ ဖြစ်နိုင်မလား။ ပြီးတော့ ဒီကာလမှာ ကျွန်မအတွက် ဒီလောက်ကောင်တွေက အမှုန်အမွှားပဲ။ သတ်ချင်ရလောက်အောင်အထိ ကျွန်မဘဝကို ဘာအထိအခိုက်မှ ပေးနိုင်ခဲ့တဲ့သူတွေမဟုတ်။ 

ကျွန်မအနေနဲ့ ဒီတော်လှန်ရေးမှာ ကိုယ့်ရဲ့ ပုဂ္ဂိုလ်ရေးကိစ္စအတွက် တော်လှန်ရေးကို ခုတုံးမလုပ်ဖို့ ကိုယ့်ကိုယ်ကိုယ်အမြဲဆုံးမတယ်။ ကျွန်မကို သုံးနှစ်လုံးတရားရုံးတက်ခိုင်းခဲ့တဲ့ အကာအကွယ်မဲ့နေတဲ့ ဘောမကိုတောင် ဒီနေ့အထိ ကျွန်မ မသတ်ခိုင်းဘူး။ ရန်ပုံငွေရှာဖွေရေးကလွဲရင် စစ်ရေးစစ်ရာကိစ္စတွေမှာလည်း ဝင်မပါဘူး။ မြို့ပြUGတွေအတွက် ဒေါ်လာ၇သိန်းကျော် တစ်လုံးတစ်ခဲတည်း ရှာဖွေပေးခဲ့ပေမယ့် ဘယ်UGနဲ့မှ တိုက်ရိုက်အဆက်အသွယ်မလုပ်ဘူး။ 

အိုင်းရင်းအနေနဲ့ ဖော်မယ်၊ ဖော်မယ် ပြောနေရအောင် ဘာကိုစောင့်နေတာလဲ။ အခုလောက်တောင် ဖြစ်နေတဲ့ဟာကို ဘာကိုစောင့်နေတာလဲ။ တခါတည်း စိန်ခေါ်ပါရစေ။ ကျွန်မကို ဘာနဲ့မှ ညှိလို့မရတော့ဘူး။ ဖော်ပါ။ သက်သေအထောက်အထားနဲ့ ပြပါ။ 

ဖော်တယ်ဆိုတာ ပါးစပ်ကြီးနဲ့ ပြောလို့မရဘူး။ သက်သေအထောက်အထားနဲ့ပြောပါ။ ဟော့ဒီ့ ဗမာစုတ်မက ဘယ်လိုလူသတ်ခိုင်းလဲ၊ ဘယ်မှာပြောလဲ၊ ဘယ်လိုသက်သေရှိလဲ၊ ကျကျနနဖော်ပေးပါ။ Welcome ပါ။နင် ဒလန်လုပ်တာကို ဖော်ထုတ်ခံရသလိုမျိုးပေါ့။ 

တော်လှန်ရေးမှာ ကျွန်မတို့က စကားလည်း မဖွာဘူး။ အာလည်းမချောင်ဘူး။ ကိုယ်မကျွမ်းကျင်တဲ့ စစ်ရေးကိစ္စတွေမှာလည်း ဝင်မပါဘူး။ မြေပြင်အဖွဲ့တွေကိုလည်း ဝင်မစွက်ဖက်ဘူး။ ကိုယ့်ရဲ့ ပါစင်နယ်အညှိုးတရားကို တော်လှန်ရေးမှာ ခုတုံးလုပ်မရှင်းဘူး။ ရာဇဝင်လည်း မရှိဘူး။ နာမည်ပျက်လည်း မရှိဘူး။

အရမ်းတိုက်ဆိုင်နေတာကတော့ အိုင်းရင်းက Screenshot အတုပါလို့ တွင်တွင်လိမ်နေတဲ့ ထော့ကျိုး ချပြတဲ့ Screenshot တွေ Videoတွေထဲမှာ “ပန်ဆယ်လို လူသတ်ဖို့လုပ်နေတာတွေပါပေးမယ်” လို့ ပြောထားတယ်။ အခု ဒီအသံဖိုင်မှာလည်း ပြောထားတာနဲ့ ကိုက်ညီနေပြန်တယ်။ အဲ့တော့ ဟန်ငြိမ်းဦးနဲ့ ပြောတာအတုပါလို့ လိမ်ချင်သေးလား။ ဒီအသံဖိုင်ကိုရော အတုပါလို့ လိမ်ချင်သေးလား။ 

အိုင်းရင်းသည် ဟန်ငြိမ်းဦးနဲ့ ဆက်သွယ်ပြီး ဒလန်လုပ်ခဲ့တယ်ဆိုတာ ဒီအသံဖိုင်က နောက်ထပ်သက်သေဖြစ်သွားပြန်ပါတယ်။ 

ကျုပ်ပါးစပ်ကို ပိတ်ချင်ရင် ဟိုလူ့ညှိခိုင်း ဒီလူညှိခိုင်းတွေ လုပ်မနေနဲ့ ရှင့်ပါးစပ်ပြဲကြီးနဲ့ လျှာအရိုးမရှိ ဆက်လိမ်နေတာတွေကို ချက်ချင်းရပ်။

ပြည်သူ့ငွေနဲ့ ဩဇာထူထောင်စည်းရုံးပြီး ကိုယ်ကျိုးအတွက် PDFတွေကို ချကျွေးနေသူက အိုင်းရင်းမှမဟုတ်ဘူး၊ ဘယ်သူမဆို ကျုပ်နဲ့ တွေ့မှာပဲ။ 

တော်လှန်ရေးမှာ လက်နက်မကိုင်နိုင်ဘူး။ တော်လှန်ရေးရဲ့ ဆူးညှောင့်ခလုတ်တွေကိုတော့ ရှင်းလင်းမှာပဲ။

#PhayLoeMaDaLanMa
 





 

Comments

Popular posts from this blog

အာဏာသိမ်းစစ်ခေါင်းဆောင်ရဲ့သမီး ခင်သီရိသက်မွန်၊

ကိုယ့်အလှည့် ကျမှစောက်စိတုန်ပြမနေနဲ့

ထိုင်းရွေးကောက်ပွဲ Move Forward ပါတီ အနိုင်ရ

မန္တလေးတိုင်း NLD ပါတီဒုဥက္ကဋ္ဌ ဒေါ်ဝင်းမြမြ လွတ်ရက်စေ့လို့ ပြန်လွတ်လာ

ပြည်ထောင်စုစာရင်းစစ်ချုပ်သမီး ခိုင်ငွေနှင်းဇော်

ဒုချူပ်စိုးဝင်းမိသားစု

ကြံဖွတ်ခေါင်းဆောင်ခင်ရီရဲ့ သားနဲ့သမီးနှစ်ယောက်‼️‼️