နိုင်ငံကူးလက်မှတ် လိုအပ်သူများ နေပြည်တော်ရှိ အဘကိုလိပ်မူ၍ သနားခံစာ တင်ကြရ

ကီရာ မဇ္ဈိမ
နိုင်ငံကူးလက်မှတ် အမြန်လိုအပ်သူများသည် နေပြည်တော် အမှတ် (၁၀)ရုံးသို့ လိပ်မူ၍ အသနားခံစာ တင်ရသည်ဟု နိုင်ငံကူးလက်မှတ် လျှောက်ထားသူများထံမှ သိရသည်။
ထိုသို့ အသနားခံစာတင်ရာတွင် နိုင်ငံကူးလက်မှတ်စာအုပ်ထုတ်ရန် စောင့်နေရသူများနှင့် နိုင်ငံကူးလက်မှတ်စာအုပ်လုပ်ရန် ၎င်းတို့သတ်မှတ်ထားသည့် QR ရရှိထားသူများသည်လည်း အသနားခံစာတင်နိုင်သည်ဟုလည်း သိရသည်။
ထို့အပြင် ကျန်းမာရေးကြောင့် ပြည်ပထွက်ရန် လိုအပ်သူများနှင့် ကျောင်းကိစ္စရပ်များကြောင့် ပြည်ပထွက်ရန် လိုအပ်သူများသည်လည်း အသနားခံစာရေး၍ နိုင်ငံကူးလက်မှတ်စာအုပ်ရရှိရန် တောင်းဆို လျှောက်ထားကြသည်ဟုလည်း သိရသည်။
အသနားခံတောင်းဆိုလွှာနှင့်ပတ်သက်၍လည်း 
" အဘဥက္ကဌကြီးအား အသနားခံစာ တင်ပြအပ်ပါသည်။ ဤစာသည် ဒုတိယအကြိမ် တင်ပြခြင်းဖြစ်ပါသည်။  ပထမအကြိမ် အသနားခံစာကိုလည်း ပူးတွဲတင်ပြအပ်ပါသည်။ ကျေးဇူးပြု၍ သမီးစာအုပ်အားထုတ်ယူခွင့်ပြုရန် အဘဥက္ကဌကြီးအား လေးစားစွာဖြင့် အသနားခံတင်ပြအပ်ပါသည်"ဟု ရေးသားထားသည့် အသနားခံစာပုံစံနမူနာသည်လည်း နိုင်ငံကူးလက်မှတ်ဂရုတွင်လည်း ပျံနှံလျက်ရှိနေသည်ကိုလည်း တွေ့ရသည်။
နိုင်ငံကူးလက်မှတ်ရုံးများကို ၂၀၂၂ခု နှစ် ဒီဇင်ဘာလလယ်တွင် အကြောင်းပြချက်အတိအကျမရှိဘဲ စတင်ယာယီပိတ်သိမ်းခဲ့ပြီး ဇန်နဝါရီ လကုန်တွင် လျှောက်ထားမှုလုပ်ငန်းစဉ်အသစ်တစ်ခုဖြင့် ပြန်လည်ဖွင့်လှစ်သွားမည်ဟု အာဏာသိမ်းစစ်ကောင်စီ၏ သတင်းပြန်ကြားရေး ဗိုလ်ချုပ်ဇော်မင်းထွန်းက VOAကို ပြောထားခဲ့သည်ကိုလည်း တွေ့ရသည်။
သို့သော် လက်ရှိတွင် နိုင်ငံကူးလက်မှတ်ရုံးများကို ပြန်လည်ဖွင့်လှစ်ခြင်းမရှိသေးသော်လည်း အသနားခံစာဖြင့် တောင်းဆိုလျှောက်ထားသူများကို နိုင်ငံကူးလက်မှတ်စာအုပ်များ စိစစ်ထုတ်ပေးနေသည်ဟု သိရသည်။
အသနားခံစာတင်သော်လည်း နိုင်ငံကူးလက်မှတ်ရသူလည်းရှိသလို မရသူများလည်းရှိသည်ကို မဇ္ဈိမကစုံစမ်းစစ်ဆေးမှုတွင်တွေ့ရသည်။



Comments

Popular posts from this blog

အာဏာသိမ်းစစ်ခေါင်းဆောင်ရဲ့သမီး ခင်သီရိသက်မွန်၊

ကိုယ့်အလှည့် ကျမှစောက်စိတုန်ပြမနေနဲ့

ပြည်ထောင်စုစာရင်းစစ်ချုပ်သမီး ခိုင်ငွေနှင်းဇော်

ဒုချူပ်စိုးဝင်းမိသားစု

ကြံဖွတ်ခေါင်းဆောင်ခင်ရီရဲ့ သားနဲ့သမီးနှစ်ယောက်‼️‼️

ထိုင်းရွေးကောက်ပွဲ Move Forward ပါတီ အနိုင်ရ