ဘူတာရုံလမ်းသပိတ် ဖြိုခွင်းစဥ် စစ်​ကောင်စီတပ်ဖွဲ့ဝင်အချင်းချင်း ရိုက်နှက်မှုဖြစ်ပွား


လှိုင်မြို့နယ် ဘူတာရုံလမ်းသပိတ် ဖြိုခွင်းစဥ် စစ်​ကောင်စီတပ်ဖွဲ့ဝင်အချင်းချင်း ရိုက်နှက်မှုဖြစ်ပွား
မဇ္စျိမ
လှိုင်မြို့နယ် ဘူတာရုံလမ်းသပိတ်ကို မတ်လ ၁၈ ရက်​နေ့ ည​နေပိုင်းမှာ စစ်​ကောင်လက်နက်ကိုင် တပ်ဖွဲ့ဝင်​တွေက အကြမ်းဖက်ဝင်​ရောက် ဖြိုခွင်း​နေစဥ် သူတို့အချင်းချင်း ရိုက်နှက်ခဲ့ကြတာ ​​တွေ့ရပါတယ်။
အာဏာသိမ်းစစ်​ကောင်စီက ဘူတာရုံလမ်း သပိတ်ကိုဝင်​ရောက်ဖြိုခွင်းစဥ် လူ​နေအိမ်အချို့ ရိုက်နှက်မှု​တွေရှိခဲ့ပြီး လူ ငါးဦးထက်မနည်း ဖမ်းဆီးခံလိုက်ရတယ်လို့ မျက်မြင်အချို့က မဇ္စျိမကို ​ပြောပါတယ်။

Comments

Popular posts from this blog

အာဏာသိမ်းစစ်ခေါင်းဆောင်ရဲ့သမီး ခင်သီရိသက်မွန်၊

ကိုယ့်အလှည့် ကျမှစောက်စိတုန်ပြမနေနဲ့

ထိုင်းရွေးကောက်ပွဲ Move Forward ပါတီ အနိုင်ရ

မန္တလေးတိုင်း NLD ပါတီဒုဥက္ကဋ္ဌ ဒေါ်ဝင်းမြမြ လွတ်ရက်စေ့လို့ ပြန်လွတ်လာ

ပြည်ထောင်စုစာရင်းစစ်ချုပ်သမီး ခိုင်ငွေနှင်းဇော်

ဒုချူပ်စိုးဝင်းမိသားစု

ကြံဖွတ်ခေါင်းဆောင်ခင်ရီရဲ့ သားနဲ့သမီးနှစ်ယောက်‼️‼️