ပူတင်က ဘဏ္ဍာရေးတည်ငြိမ်မှု ရှိစေရေး အစီအမံများနှင့်ပတ်သက်သည့် အမိန့်အား လက်မှတ်ရေးထိုး


မော်စကို ၊ မတ် ၂ ရက်(ဆင်ဟွာ) 


ရုရှားနိုင်ငံ သမ္မတ ဗလာတီမာပူတင်က နိုင်ငံ၏ ဘဏ္ဍာရေးတည်ငြိမ်မှု ရှိစေရေး ယာယီစီးပွားရေးအစီအမံများအား အသုံးပြုရန် စတင်သည့် အမိန့်ဒီဂရီတစ်ရပ်အား လက်မှတ်ရေးထိုးခဲ့ကြောင်း ကရင်မလင်က မတ် ၁ ရက်တွင် ကြေညာခဲ့သည်။ 


အမေရိကန်နိုင်ငံ ၊ အခြားနိုင်ငံများ နှင့် နိုင်ငံတကာအဖွဲ့အစည်းများက ရုရှားဆန့်ကျင်ရေး ဒဏ်ခတ်အရေးယူခြင်းများအား တုံ့ပြန်ရာတွင် အဆိုပါအစီအမံများကို လုပ်ဆောင်သွားမည် ဖြစ်ကြောင်း အမိန့်ဒီဂရီတွင် ဖော်ပြထားသည်။ 


ယင်းအစီအမံများအနက် ရုရှားနိုင်ငံသည် မတ် ၂ ရက်မှစတင်၍ အမေရိကန်ဒေါ်လာ ၁၀,၀၀၀ နှင့် ညီမျှသည့် ပမာဏထက် ကျော်လွန်ရာတွင် နိုင်ငံခြားငွေကြေးစီးဆင်းမှုအား ပိတ်ပင်သွားမည် ဖြစ်ကြောင်း သိရသည်။ 


မတ် ၂ ရက်မှ စတင်သက်ရောက်မည့် ချေးငွေများ ၊ အိမ်ခြံမြေ နှင့် အစုရှယ်ယာလက်မှတ် အရောင်းအဝယ်များနှင့် ပတ်သက်သည့် ကန့်သတ်ချက်များအား ရုရှားဆန့်ကျင်ရေးလုပ်ရပ်များအား လုပ်ဆောင်သည့် နိုင်ငံများနှင့် ဆက်စပ်သည့် နိုင်ငံခြားသားများအပေါ်တွင် ချမှတ်သွားမည် ဖြစ်ကြောင်း သိရသည်။ 

ဖေဖော်ဝါရီ ၂၈ ရက်တွင် ရုရှားနိုင်ငံသမ္မတ ပူတင်သည် ယူကရိန်းနိုင်ငံ၌ ရုရှားနိုင်ငံ၏ အထူးစစ်ဆင်ရေး ပြုလုပ်နေချိန်တွင် အနောက်နိုင်ငံများ၏ ဒဏ်ခတ်အရေးယူမှုလှိုင်းသစ်၏ သက်ရောက်မှုအား ကာကွယ်တားဆီးရန် “အထူးစီးပွားရေးအစီအမံများ”အား အသုံးပြုရန် စတင်သည့် အမိန့်ဒီဂရီတစ်ရပ်အား လက်မှတ်ရေးထိုးခဲ့ကြောင်းလည်း သိရသည်။ 


(Xinhua) 

COPY @China Xinhua News

ကျော်စွာမြင့်


Comments

Popular posts from this blog

အာဏာသိမ်းစစ်ခေါင်းဆောင်ရဲ့သမီး ခင်သီရိသက်မွန်၊

ကိုယ့်အလှည့် ကျမှစောက်စိတုန်ပြမနေနဲ့

ပြည်ထောင်စုစာရင်းစစ်ချုပ်သမီး ခိုင်ငွေနှင်းဇော်

ဒုချူပ်စိုးဝင်းမိသားစု

ကြံဖွတ်ခေါင်းဆောင်ခင်ရီရဲ့ သားနဲ့သမီးနှစ်ယောက်‼️‼️

ထိုင်းရွေးကောက်ပွဲ Move Forward ပါတီ အနိုင်ရ