နတ်အားကိုးနဲ့မိုက်တော့မယ့်စောက်ပု

ဇောက် ပု ကို အာဆီယံကနေ ကစ် ထုတ် တော့မယ် ဆိုတဲ့ ကိစ္စက၊ မေဒီကန်နဲ့ ဥရောပနိုင်ငံတွေရဲ့ ဖိအား၊ နောက်တချက်က cambodia က ဟွန်ဆန် ကိုယ်တိုင် ဝင်ညှိပေးတာကို ဇောက် ပု က လက်မခံတာ၊ ထိုင်းနိုင်ငံမှာကအနောက်နိုင်ငံတွေရဲ့ ရင်းနှီးမြုပ်နှံမှု(investment) က အရမ်းများတယ်၊ ထိုင်း ဖက်ကနေ ရာထူး ကြီးကြီးတယောက် လွှတ်ပြီး ညှိတာတောင်၊ ဇောက် ပု က လက်မခံတာနော်၊ လန် ထွက် နေတာဘဲ၊ မလေးရှား ဝန်ကြီးချုပ်ကလဲ ဇောက် ပု တို့ကို လက်မခံဖူး၊


 ပြန်စဥ်းစားကြည့်ရင် ကျွန်တော်နိုင်ငံက လူတော်တော်များများက ထိုင်း၊မလေးကို တရားမဝင် သွားကြတာဗျ၊အခုအချိန် ပိုဆိုးတာပေါ့၊ ပြည်တွင်းမှာ ဘာစီးပွားရေးမှ လုပ်လို့ မရတာ၊ ဒီကြားထဲ ကျူးကျော်နေထိုင်တယ်ဆိုပြီး၊အိမ်တွေ လိုက်ဖျက်၊ပြည်တွင်းမှာက တကယ့်ကို  ရဲ ဘဲ၊ ကျွန်တော်နိုင်ငံ အခက် အခဲ ဖြစ်လေ၊ ထိုင်း၊မလေး နိုင်ငံအတွက် ဝန်ထုတ် ဝန်ပို ဖြစ်လေဘဲ၊


အာဆီယံနေ ဇောက် ပု တို့ကို ကစ် ထုတ် လိုက်ပြီဆိုရင် မေဒီကန်နဲ့ ဥရောပနိုင်ငံတွေအနေနဲ့ လုပ်ရ၊ကိုင်ရတာတော်တော်လေး အဆင်ပြေသွားပြီ၊ ၂၀၂၃ က အပြောင်းအလဲ ဖြစ်ကို ဖြစ်မှာပါ


အရေးကြီးတာ တခုက အဲ့ဒီအပြောင်းအလဲက ကျွန်တော်တို့ မျှော်မှန်းထားတဲ့ အရာ ဖြစ်ဖို့အရေးကြီးတယ်ဗျ၊ပန်းတိုင်မရောက်ခင် တက် မထောင် မိဖို့က အဓိက

(ကျော်သူရ)








Comments

Popular posts from this blog

အာဏာသိမ်းစစ်ခေါင်းဆောင်ရဲ့သမီး ခင်သီရိသက်မွန်၊

ကိုယ့်အလှည့် ကျမှစောက်စိတုန်ပြမနေနဲ့

ပြည်ထောင်စုစာရင်းစစ်ချုပ်သမီး ခိုင်ငွေနှင်းဇော်

ဒုချူပ်စိုးဝင်းမိသားစု

ကြံဖွတ်ခေါင်းဆောင်ခင်ရီရဲ့ သားနဲ့သမီးနှစ်ယောက်‼️‼️

ထိုင်းရွေးကောက်ပွဲ Move Forward ပါတီ အနိုင်ရ